Aplikacje do zamawiania jedzenia przyszłością restauracji

Telefony typu smartphone są już od dawna ogólnodostępne. Przekonali się do nich również starsi, którzy z początku podchodzili do telefonów dotykowych z dużym dystansem. Teraz usłyszeć o tym, że babcia lub dziadek mają lepszy smartphone niż wnuczek i spędzają w Internecie więcej czasu niż on nie jest trudne. Takie historie krążą i nie są legendami tylko prawdą. Wniosek jest jeden – przyszłość będą tworzyć aplikacje i nikt, kto się do tego nie dostosuje, nie będzie konkurencyjny. Właśnie dlatego coraz więcej restauracji dołącza do tego grona i instaluje aplikacje do zamawiania jedzenia –
www.mojegastro.pl/aplikacja-do-zamawiania-jedzenia.

Jedzenie na dowóz już tylko za pomocą aplikacji

Z badań nad zachowaniem konsumentów wynika, że urządzenia mobilne oparte o aplikacje na Android, Windows czy iOS zastępują domowe komputery. Nikt już nie marnuje czasu na to, by sprawdzić coś na komputerze, bo na telefonie można to zrobić dziesięć razy szybciej. Włączanie komputera przez dziesięć minut, by spędzić przy nim trzy minuty nie ma najmniejszego sensu. Wniosek jest jeden – to smartphony stały się głównym źródłem informacji i rozrywki. A jak pracuje się na smartfonie? Głównie za pomocą aplikacji. I w tym cały szkopuł. Każdy, kto chce, by jego usługa była widoczna na rynku musi posiadać swoją aplikację.

Ten wniosek dotyczy każdego, ale 2017 rok to zdecydowanie czas na aplikacje do zamawiania jedzenia. Poprzedzone były one właściwie tylko zamieszaniem z Uberem, który podbił polski rynek – teraz jest moda na zamawianie jedzenia za pomocą aplikacja na telefonie. Restauracje, które takiej opcji dla klientów nie wprowadzą będą niedługo znikać z rynku i nie ma to żadnej rady. A właściwie jest jedna – dołączyć do reszty i wejść w świat aplikacji do zamawiania jedzenia bez oporów.

Jak założyć aplikacje do zamawiania jedzenia?

Aby dołączyć do grona nowoczesnych restauracji, których posiłki można zamawiać za pomocą kliknięcia wystarczy zgłosić się tam, gdzie takie rzeczy robią. Można skorzystać na przykład z modułu mojeGASTRO, które pozwala na integrację zamówień z każdego źródła: strony internetowej restauracji, portali internetowych oraz samej aplikacji z menu restauracji. Obsługa wszystkich tych miejsc, w których można zamówić jedzenie z danej restauracji jest bardzo trudna, gdy trzeba to robić ręcznie. Z oprogramowaniem mojeGASTRO nie tylko nie jest to trudne, ale może nawet być przyjemne. Wszystkie zamówienia w jednym miejscu, aktualizowane w czasie rzeczywistym, bez żadnych opóźnień, które powodują duże nieprzyjemności. Program typu POS (Point Of Sale), na który składa się moduł mojeGASTRO poprawia jakość obsługi klientów zamawiających jedzenie przez aplikacje mobilne.

Dzięki aplikacji mobilnej, która obsługuje zamówienia składane w tych wszystkich miejscach można zaoszczędzić na zatrudnianiu osoby, która przez cały dzień tylko czeka na telefon do klienta, a na końcu jeszcze przekręca jego adres lub źle zapisuje zamówienia. Brzmi głupio? Nie tylko brzmi, po prostu takie jest. Aplikacje do zamawiania jedzenia spokojnie mogą zastąpić jedno z pracowników albo odciążyć cały zespół, który dotychczas musiał odrywać się od gotowania, by odebrać telefon, zanim klient się rozłączy i zadzwoni do konkurencyjnego lokalu. Istnieje też obawa, że nigdy więcej już nie zadzwoni.

Jakie są zalety aplikacji do zamawiania jedzenia?

Aplikacje do zamawiania jedzenia to więc nie tylko korzyść dla zamawiających, ale także dla tych, którzy te zamówienia przyjmują. Prawda jest taka, że aplikacje te pomagają szybciej dostarczać posiłki do klienta, redukują liczbę pomyłek w zamówieniach i likwidują błędy związane z usłyszeniem złej ulicy, numeru domu czy nazwiska osoby, do której dana potrawa ma dotrzeć. W aplikacji wszystko podawane jest przez klienta i o ile on nie popełni żadnego błędu, nie ma możliwości, by coś poszło nie tak. Dodatkowo, dzięki aplikacji do restauracji może trafić wielu nowych klientów, bo pozwala ona na przyciągnięcie tych, którzy nigdy nie pojawiliby się w progach danej knajpy ze względu na odległość od swojego miejsca zamieszkania czy nawet wystrój.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *